tirsdag den 24. januar 2012

Citater af Jeanette og Mathilde.

Mathilde: Hvad er det der? Er det cykler?
Jeanette: Fuck, nej. Det er pinde!

Anonym dude 1: Jeg har fået en tæge!
Jeanette: Ved du godt, at man kan blive lam, hvis den sidder der for længe?
Anonym dude 2: Det var ondt sagt, Jeanette!
Jeanette kigger på anonym dude 1: ... men du bliver ikke lam!
(Godt reddet!)

Nikki: I får 9, piger!
Os: Vi vil have 10!
Nikki: Det er altså kun til et 9-tal.
Os: Hvis du giver os 10, må du gerne lege med den.
Nikki: Vi skal over og lege nu.
Os: Hvis du giver os 10, så vil vi gerne lege med dig!

Jeanette: Hold kæft, hvor ser min røv stor ud!
Katja: Nej, det gør den ikke, Jeanette.
Jeanette kigger hen på Mathilde: Mathildes røv ser også stor ud!
(Mathildes kommentar senere: Fuck, du er ond egentlig!)

Jeanette vågner efter at have sovet på Mathildes mave.
Jeanette: Ej, undskyld, men jeg tror, at jeg har savlet lidt på dig ...
Mathilde - Ingen kommentar.


Jeanette: Han skulle ikke gå ret mange gange rundt om min seng da ...
Mathilde: Har han da en nøgle til dit hus!?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar